Vašingtonas. Amerikiečiams netrukus gali tekti atsisakyti įpročio gardinti kečupu savo keptas bulvytes ir mėsainius, nes, restoranams per pandemiją masiškai persiorientavus į patiekalų pardavimą išsinešimui, gamintojams sunkiai sekasi tenkinti vienkartinių kečupo pakelių paklausą.
„Heinz“, kurios garsusis pomidorų padažas tebėra plačiausiai parduodamas, susidūrė su „kečupo pakelių paklausos šuoliu, kurį paskatino įsibėgėjusios maisto pristatymo ir pardavimo išsinešimui tendencijos“, naujienų agentūrai AFP pareiškė „Kraft Heinz“ prezidentas Steve‘as Cornellas (Steve Cornellas), patvirtinęs JAV verslo dienraštyje „Wall Street Journal“ pasirodžiusį pranešimą.
Per praėjusius metus klasikinius stiklinius ar plastikinius kečupo butelius, kuriuos dažnai buvo galima pamatyti ant restoranų stalų, iš esmės pakeitė vienkartiniai pakeliai, kurie dažnai įdedami į užsakymus, pristatomus į namus, ir kuriuos imta plačiai naudoti ir viešojo maitinimo įstaigose, nes lankytojai vengia liesti bendro naudojimo daiktus.
Kečupo gamybos milžinė dėl tokių pokyčių jau pakoregavo savo gamybos procesus.
Visgi „paklausa yra didesnė už pasiūlą“, nurodė bendrovė naujienų agentūrai AFP elektroniniu paštu atsiųstame laiške.
Atsižvelgusi į tokią paklausą, „Kraft Heinz“ padidino kečupo pakelių gamybos pajėgumus ir jų gamybą turėtų padidinti 25 proc. iki iš viso 12 mlrd. pakelių per metus.
Pasak „The Wall Street Journal“, kuris remiasi verslo paslaugų platforma „Plate IQ“, kečupo pakelio kaina nuo 2020 metų sausio pakilo 13 procentų.
AFP-BNS inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Vaisiams ir daržovėms apsaugoti naudos cinamoną
2024-04-18 -
Įnoringi vartotojai keis ES žemės ūkio gamybos struktūrą
2024-03-22 -
Maisto fiesta: nuo rinktinių sūrių iki bulvių sušio
2024-01-31
Skaitomiausios naujienos
-
Patvirtintos 2024 m. tiesioginių išmokų taisyklės
2024-03-21 -
Paaiškėjo ekosistemų išmokų dydžiai už neariminę žemdirbystę, šlapynių tvarkymą
2024-03-29 -
Laisvą valstybinę žemę žemdirbiams siūloma nuomoti dar dvejus metus
2024-04-08
(0)