Vilnius. Žemės ūkio, maisto gamybos ir prekybos įmonė „Linas Agro“ planavo iš Jurbarko į Klaipėdą per metus perplukdyti 30 tūkst. tonų grūdų, tačiau dėl sumažėjusio vandens lygio Nemune numatytas kiekis, tikėtina, bus gabenamas kitais metais, portalui „Verslo žinios“ teigė bendrovės logistikos ir infrastruktūros vadovas Arūnas Strazdas.
Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) laivybos direktorius Aurelijus Rimas pridūrė, kad krovinių gabenimas vis tiek gali vykti, tačiau reikėtų krauti mažiau krovinio.
„Vandens lygį visuomet reikia vertinti, ypač rugpjūtį ir rugsėjį jis yra žemesnis nei kitais mėnesiais. Korekcija labai paprasta – mažiau krovinio gali vienu metu krauti į baržą“, – portalui sakė A. Rimas.
Kaip anksčiau rašė BNS, pirmoji Nemunu plukdyta barža su eksportui skirtų lietuviškų grūdų kroviniu į Klaipėdos uostą atplaukė rugpjūčio pradžioje. Uosto direkcija tuomet teigė planuojanti, kad tokie kroviniai iš Jurbarko į Klaipėdą bus gabenami nuolat.
„Linas agro“ krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo skyriaus Klaipėdos uostui direktorius Andrius Armonaitis tuomet teigė, jog grūdų transportavimas vandens keliais yra gerokai pigesnis nei kelių transportu.
Tuo metu buvo apskaičiuota, kad viena barža Nemunu gali pervežti tiek grūdų, kiek jų gabena 40–54 sunkvežimiai, todėl tikėtasi sumažinti vilkikų eismą keliais ir Klaipėdos gatvėmis. 1 000 t grūdų krovinys buvo perplukdytas per maždaug 16 val., tačiau ateityje, plaukiant ir naktį, kelionės trukmė galėtų sutrumpėti iki 13 valandų.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Už žemę dar liko sumokėti beveik 17 milijonų
2024-11-15 -
Prancūzijos įmonė tapo vienintele „Roquette Amilina“ akcininke
2024-11-14 -
Vokietijos „Bayer“ trečiojo ketvirčio pajamos menko 3,6 proc.
2024-11-13
Skaitomiausios naujienos
-
Nustatyti tiesioginių išmokų dydžiai už 2024 metus
2024-11-15 -
Žemdirbiai galės įsigyti besiribojančią žemės ūkio paskirties žemę
2024-11-13 -
Skelbiami nauji pelkių ir natūralių pievų žemėlapiai
2024-11-08
(0)