Basf 22 09 27 + Dimedium 22 09 01 Dimedium 22 09 01 + Adama 22 09 05
Verslo informacija
Kad technikos gedimai neneštų nuostolių. Kas teikia operatyvią pagalbą kritinėje situacijoje
Pakruojo rajono ŽŪB „Pelaniškiai“ vadovas Edikas Drupas

Šalies ūkininkai nuolat atnaujina technikos parką naujesniais modeliais. Renkantis žemės ūkiui skirtą techniką labai svarbu ne tik patikimi gamintojai, pasaulyje gerai žinomi prekių ženklai, bet ir pardavėjo siūlomos serviso, garantinio aptarnavimo paslaugos.

Ištikus gedimui ūkininkams ranką ištiesia patyrę AB „LYTAGRA“ mechanikai. Šiame straipsnyje apie tai, kodėl svarbu pasirinkti patikimą pardavėją, kurio techninio aptarnavimo komanda pasiruošusi viskam.

Ilgalaikį bendradarbiavimą kuria mechanikai

Darbymečiu ūkininkų technika dirba dideliu tempu. Kiekviena minutė yra svarbi, o gedimas ar kitos problemos gali lemti prarastą dalį derliaus ir didžiulius finansinius nuostolius. Būtent todėl ūkininkai itin atidžiai renkasi ūkio technikos pardavėją.

Gerai žinoma, kad būtent įmonės techninio aptarnavimo tarnyba, serviso padaliniai, įranga bei patyrę meistrai lems tai, ar našiai vyks ūkio darbai ir kaip greit, ištikus bėdai, bus atskubama į pagalbą. Kaip tik dėl šios priežasties Pakruojo rajono ŽŪB „Pelaniškiai“ vadovas Edikas Drupas pasirinko bendradarbiauti su AB „Lytagra“.

Štai ir šiais metais nusprendęs atsinaujinti techniką, jis kreipėsi ne kur kitur, o į patikrintus partnerius. Net keturi vilkikai atgabeno pasaulyje pripažintų prekės ženklų techniką: New Holland kombainą su pjaunamąja, JCB krautuvą su gausia komplektacija ir Krone presą.

E. Drupas tvirtina, kad įmonėje „Lytagra“ dirba patyrę ir savo darbą išmanantys mechanikai. Techninio aptarnavimo tarnyba reaguoja žaibiškai – vos per kelias valandas išaiškina gedimus, sutvarko techniką ir iš naujo paleidžia darbui.

„Ūkiams labai svarbu, kad būtų lengva pasiekti servisą. Mes vertiname operatyvumą, mechanikų žinias, profesionalumą. Buvo atvejų, kai patyręs specialistas iš pokalbio telefonu nustatė gedimą, padėjo išspręsti problemas nedelsiant. Įvykus nenumatytam įvykiui, kai technika sustoja laukuose, kiekviena minutė yra svarbi. „Lytagra“ prekiauja geros kokybės technika, o savo darbą išmanantys mechanikai padeda našiai dirbti, todėl pasitikime „Lytagra“ jau vienuolika metų“, – sako žemės ūkio bendrovės „Pelaniškiai“ vadovas Edikas Drupas.

Pristačius techniką prasideda tikras darbas

AB „Lytagra“ komercijos direktorius Rimas Norvilas vertina kiekvieną klientą, kuris ne tik įsigyja siūlomą produkciją, bet ir patiki technikos būklę bei nuo to priklausantį derlių visai bendrovės komandai.

Anot komercijos direktoriaus, pardavimo procesas nesibaigia pristačius prekes, priešingai – tuo metu prasideda tikras ir daug profesionalumo reikalaujantis darbas.

„Mes ne tik parduodame, bet ir įsipareigojame teikti techninę priežiūrą tiek garantiniu laikotarpiu, tiek jam pasibaigus. Su ŽŪB „Pelaniškiai“ dirbame daug metų. Visus užsakymus pristatome laiku, mums svarbu, kad klientai žinotų, jog yra patikimose rankose. Į iškilusius gedimus reaguojame žaibiškai. Štai ir šią vasarą karšti orai nelepino, todėl trumpo atšilimo laikotarpiu mūsų servisai dirbo be sustojimo septynias dienas per savaitę, kad tik visi technikos gedimai būtų skubiai pašalinti. Tai leidžia ir patiems ūkininkams dirbti be nuostolių“, – sako R. Norvilas.

AB „Lytagra“ komercijos direktorius Rimas Norvilas

„Lytagra“ turi išvystytą techninio aptarnavimo tarnybos tinklą visoje Lietuvoje. Technikos servisai veikia Kaune, Šiauliuose, Panevėžyje, Plungėje, Alytuje, Raseiniuose, Vilniuje. Todėl ūkininkai iš įvairiausių Lietuvos rajonų gali rinktis arčiausiai esantį technikos servisą ir gauti profesionalų teikiamas paslaugas.

Patyrę meistrai taip pat konsultuoja telefonu, atvyksta į ūkius. Ūkininkavimo sezono ir ne sezono metu atliekama ūkio technikos profilaktinė patikra, ji paruošima naujam darbingam sezonui. Techninio aptarnavimo padalinių komandos sudarytos iš geriausių specialistų, kurie nuolat kelia savo kompetencijas.

„Technologijos sparčiai žygiuoja į priekį, todėl mūsų meistrai, mechanikai ir kiti specialistai nuolat tobulinasi. Ūkiams skirta technika yra šiuolaikiška, kompiuterizuota, nuolat diegiamos išmanios naujovės, todėl mums didžiausias prioritetas – komandos kompetencijų kėlimas. Pandemijos įkarštyje vyko nuotoliniai mokymai, dabar specialistai dalyvauja užsiėmimuose gyvai. Nuolat investuojame į mokymus“, – atskleidžia R. Norvilas.

Komercijos direktorius sako, kad visada džiugu pristatyti naują techniką savo klientams, bei padėti ją prižiūrėti, o prireikus ir sutvarkyti. Juk raktelių nuo naujos technikos įteikimas yra šventė ir naujo bendradarbiavimo etapo pradžia. Būtent tokią akimirką iš itin didelio užsakymo pristatymo užfiksavo „Agro reidas“ komanda. Vaizdo įrašą galite peržiūrėti čia:

Užsakymo Nr. 11027
Gudinas - mobilioji apacia 21.03.14

(0)

Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

Norėdami parašyti savo nuomonę – prisijunkite.

Taip pat šia tema skaitykite
Skaitomiausios naujienos
Verslo informacija
Apklausa
Kas turėtų sudaryti planuojamo steigti Melioracijos fondo lėšas?
Visos apklausos