Londonas. Devone įsikūrusi bendrovė „EMotive“ masinei gamybai pagal licenciją ruošia elektrinės transporto priemonės, skirtos naudoti su įvairiais padargais, prototipą.
Numatoma, kad prototipas bus paruoštas iki pavasario. Nulinės emisijos elektrinei transporto priemonei sukurti kompanija išleido apie 2,4 mln. eurų.
Ši mašina, įvardijama kaip ekologiška Mercedes Benz Unimog alternatyva, sukonstruota ant komercinės važiuoklės, pagamintos pagal užsakymą. Ji pritaikoma įvairiems poreikiams – pradedant gaisrų ir gelbėjimo operacijomis, turizmo paslaugomis, baigiant komunalinių paslaugų, miškų ir žemės ūkio darbais.
Transporto priemonėje galima sumontuoti tiek priekinį, tiek galinį galios tiekimo veleną, naudingoji apkrova siekia 4–6 tonas.
Visi ratai varomi elektra. Transporto priemonė gali būti dviejų, keturių arba šešių ratų važiuoklės. Gamintojos teigimu, mašina gali būti įvairios galios, tačiau didžiausia – 668 kW (895 AG).
Elektra tiekiama iš akumuliatoriaus. Visų techninių charakteristikų gamintoja kol kas neviešina, tačiau spėjama, kad į pasirenkamos įrangos sąrašą bus įtraukta vandenilio degalų elementų jėgainė, kuri padidins nuvažiuojamą atstumą ir įkraus bateriją.
Šią elektrinę transporto priemonę sukūrusi kompanija pati jos negamins. Numatyta, kad sukurtą technologiją naudos komerciniai projekto partneriai, kurie gamins elektrines mašinas pagal licenciją.
Dabartiniai transporto priemonių gamintojai turės galimybę įsigyti naudoti paruoštą elektromobilį, sumažndami mokslinių tyrimų ir plėtros išlaidas, ir pradėti jį gaminti beveik iš karto.
Daugelio nulinės emisijos elektrinių transporto priemonių viena didžiausių problemų – aukšta kaina. Tačiau kompanija teigia, kad ši mašina turėtų kainuoti beveik dvigubai mažiau nei analogiška technika, varoma vidaus degimo varikliu.
Neabejojama, kad elektrinės mašinos kainą kompensuos gerokai mažesnės jos priežiūros ir eksploatavimo išlaidos. Kompanija „EMotive“ skaičiavimais, su šia transporto priemone galima sutaupyti 40 proc. degalų.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Traktorių pardavimai krenta į istorinį dugną: kas laukia toliau?
2024-12-02 -
Ledai pajudėjo – valdžia ieško sprendimų technikos pravažumui keliais užtikrinti
2024-11-29 -
„Metų traktorius 2025“: nuo galingiausio masinės gamybos traktoriaus iki elektrinio
2024-11-11
Skaitomiausios naujienos
-
Nustatyti tiesioginių išmokų dydžiai už 2024 metus
2024-11-15 -
Žemdirbiai galės įsigyti besiribojančią žemės ūkio paskirties žemę
2024-11-13 -
Pradedama mokėti likusi išmokų dalis
2024-12-02
(0)