


Londonas. Devone įsikūrusi bendrovė „EMotive“ masinei gamybai pagal licenciją ruošia elektrinės transporto priemonės, skirtos naudoti su įvairiais padargais, prototipą.
Numatoma, kad prototipas bus paruoštas iki pavasario. Nulinės emisijos elektrinei transporto priemonei sukurti kompanija išleido apie 2,4 mln. eurų.
Ši mašina, įvardijama kaip ekologiška Mercedes Benz Unimog alternatyva, sukonstruota ant komercinės važiuoklės, pagamintos pagal užsakymą. Ji pritaikoma įvairiems poreikiams – pradedant gaisrų ir gelbėjimo operacijomis, turizmo paslaugomis, baigiant komunalinių paslaugų, miškų ir žemės ūkio darbais.
Transporto priemonėje galima sumontuoti tiek priekinį, tiek galinį galios tiekimo veleną, naudingoji apkrova siekia 4–6 tonas.
Visi ratai varomi elektra. Transporto priemonė gali būti dviejų, keturių arba šešių ratų važiuoklės. Gamintojos teigimu, mašina gali būti įvairios galios, tačiau didžiausia – 668 kW (895 AG).
Elektra tiekiama iš akumuliatoriaus. Visų techninių charakteristikų gamintoja kol kas neviešina, tačiau spėjama, kad į pasirenkamos įrangos sąrašą bus įtraukta vandenilio degalų elementų jėgainė, kuri padidins nuvažiuojamą atstumą ir įkraus bateriją.
Šią elektrinę transporto priemonę sukūrusi kompanija pati jos negamins. Numatyta, kad sukurtą technologiją naudos komerciniai projekto partneriai, kurie gamins elektrines mašinas pagal licenciją.
Dabartiniai transporto priemonių gamintojai turės galimybę įsigyti naudoti paruoštą elektromobilį, sumažndami mokslinių tyrimų ir plėtros išlaidas, ir pradėti jį gaminti beveik iš karto.
Daugelio nulinės emisijos elektrinių transporto priemonių viena didžiausių problemų – aukšta kaina. Tačiau kompanija teigia, kad ši mašina turėtų kainuoti beveik dvigubai mažiau nei analogiška technika, varoma vidaus degimo varikliu.
Neabejojama, kad elektrinės mašinos kainą kompensuos gerokai mažesnės jos priežiūros ir eksploatavimo išlaidos. Kompanija „EMotive“ skaičiavimais, su šia transporto priemone galima sutaupyti 40 proc. degalų.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Naujų padangų išskirtinumas – akustinis komfortas
2025-09-02 -
Naujos kartos vokiški traktoriai: nuo mažų patobulinimų iki reikšmingų inovacijų
2025-08-27 -
Vienas akmuo – dešimtys tūkstančių eurų žalos
2025-08-05
Skaitomiausios naujienos
-
Pakruojo r. oficialiai užfiksuotas žieminių kviečių rekordas
2025-08-25 -
Nemunu atplukdytas rekordinis grūdų krovinys
2025-08-21 -
Jurbarko rajono ūkių veidas: smulkieji traukiasi, stambieji įsitvirtina
2025-08-22
(0)