Basf A1 2024 11 19 Basf m1 2024 11 19
Technika
Lietuvos rinkoje - naujo gamintojo krautuvai

Kauno r. Šių metų lapkritį technikos prekybos ir aptarnavimo bendrovė „SV Technika" pasirašė ilgalaikio bendradarbiavimo sutartį su Vokietijos kompanija „Kramer-Werke-GmbH" ir tapo oficialiu jos atstovu. Nuo 2016-ųjų metų įmonė į šalį pradės tiekti teleskopinius ir ratinius krautuvus, kurie išsiskiria unikaliomis vairavimo savybėmis. Vokiškų krautuvų premjera numatyta parodoje „Ką pasėsi...".

Pasak „SV Technikos" komercijos direktoriaus Mindaugo Urmono, papildyti įmonės parduodamos technikos asortimentą savaeigėmis mašinomis buvo gerai apgalvotas žingsnis, kuriam pasiruošta iš anksto. „Esame auganti, naujų iššūkių nebijanti kompanija. Lietuvos krautuvų rinkoje dar yra vietos, kurios dalį ir mes bandysime atsiriekti, pristatydami visiškai naują produktą", - „SV Technika" veiklos pasikeitimus komentuoja M. Urmonas.

Bioversija m7 2024 11 19

„Pirmaisiais astovavimo metais nesitikime pardavimo rekordų. Sieksime įrodyti ratinių krautuvų privalumus. Lietuvoje jie mažai žinomi, tačiau Vokietijoje ir Austrijoje gyvulininkystės ūkių šeimininkai prioritetą atiduoda ratiniams, o ne teleskopiniams krautuvas dėl labai argumentuotų privalumų, kuriuos tikiuosi įvertins ir mūsų ūkininkai", - viliasi Mindaugas Urmonas, „SV Technika" komercijos direktorius

Nuo 1925 m. gyvuojanti Vokietijos kompanija „Kramer-Werke-GmbH" gerai žinoma statybiniais krautuvais. Žemės ūkiui skirtas krovos mašinas įmonė pradėjo konstruoti 2005 metais, kai pasirašė susitarimą su kita Vokietijos kompanija „Claas", pagal kurios užsakymus gamina teleskopinius krautuvus Claas Scorpion. Sutartis dėl jų surinkimo baigsis 2017 m. pabaigoje. „Kol dar galioja „Kramer-Werke-GmbH" ir „Claas" susitarimas, neturėsime galimybių pasiūlyti didžiausių Kramer teleskopinių krautuvų, kurie dabar žinomi Claas Scorpion vardu, tačiau asortimente yra kitų dėmesio vertų modelių", - tikina „SV Technika" produktų grupės vadybininkas Gintautas Šeštokas.

Kramer krautuvų gamą, kuri bus siūloma Lietuvoje, sudaro 17 modelių, iš kurių 9 modeliai - ratiniai krautuvai, 4 - ratiniai teleskopiniai krautuvai ir 4 teleskopiniai krautuvai. Krautuvų kėlimo galia siekia iki 4,3 t, o kėlimo aukštis - iki 6 m. Pasak G. Šeštoko, „Kramer-Werke-GmbH" suteikia plačias mašinų komplektacijos galimybes: galimi 3 vairavimo būdai (vairuojami visi ratai, priekinė ašis, važiavimas „krabu"); mašinų važiavimo greitis gali būti 20, 30 arba 40 km/val.; papildomai užsakoma hidraulinė padargų prikabinimo sistema, neišlipant iš kabinos; centrinė tepimo sistema. Taip pat gana platus padangų pasirinkimas. Visuose krautuvuose yra greitos diagnostikos jungtis, įrengta informacinė sistema. „Mašinų techninę priežiūrą nesudėtinga atlikti, nes visi aptarnavimo mazgai lengvai prieinami", - privalumus vardija G. Šeštokas.

Iš viso krautuvų asortimento jis išskiria ratines krovos mašinas, kurios Lietuvos žemdirbiui mažai žinomos. G. Šeštoko teigimu, dauguma ūkininkų renkasi teleskopinius krautuvus, tačiau neretai ne visos jų galimybės išnaudojamos. „Investuojama į perspektyvą, galvojama, kad ateityje gali prisireikti didelio kėlimo aukščio. Dažnai ūkio, ypač gyvulininkystės, darbams alikti gali pakakti ir paprastesnio, mažesnių našumo parametrų, bet gerokai patogesnio dirbti ir atitinkamai pigesnio ratinio krautuvo", - priduria M. Urmonas.

Kramer ratiniai krautuvai pasižymi tokiomis pat vairavimo savybėmis kaip ir teleskopiniai krautuvai, t. y., jie gali važiuoti ir vadinamuoju krabu, gali būti vairuojamieji visi ratai arba tik viena ašis. Pasak M. Urmono, palyginti su teleskopiniais krautuvais, ratinės Kramer mašinos yra manevringesnės, jų degalų sąnaudos mažesnės, kabina daug erdvesnė.

„Labai svarbu ir tai, kad operatorius ratiniame krautuve sėdi daug aukščiau negu teleskopiniame. Su tokia mašina gerokai patogiau dirbti tvartuose, nes matomumas geresnis. Nereikia žiūrėti iš apačios, operatoriaus akys tame pačiame lygyje, kuriame kraunama", - paaiškina G. Šeštokas. Prie jų gali būti kabinamos priekabos.

Pasak Gintauto Šeštoko, Kramer ratiniai krautuvai ne šarnyrinės konstrukcijos, todėl jų našumas didesnis, mašina gali saugiai manevruoti su didesniu kroviniu: „Ratiniai krautuvai vaizdžiai išsireiškus turi daugiau raumenų, palyginti su šarnyrinėmis mašinomis"

Didžiausias ratinio Kramer krautuvo variklio galia 100 AG, kėlimo aukštis - 4,69 m, kėlimo svoris - 4,3 t

M. Urmonas pabrėžia, kad įmonė sudarys visas galimybes įvertinti Kramer krautuvų galimybes, išbandyti naują techniką, o ne tik į ją pasižiūrėti. Ūkininkai jau gali užsisakyti iki 6 m kėlimo aukščio ir 3 t kėlimo galios teleskopinių Kramer krautuvų modelius ir visus Vokietijos kompanijoje gaminamus ratinius krautuvus. „Kramer krautuvai papildys mūsų turimų multifunkcinių, mini krautuvų Avant gamą. Pastarieji labiau skirti komunaliniam ūkiui ir smulkiems darbams atlikti stambesniuose ūkiuose. Pasibaigus „Kramer-Werke-GmbH" ir „Claas" susitarimui, galėsime pasiūlyti nuo pačių mažiausių iki didžiausių krautuvų", - akcentuoja M. Urmonas.

MŪ inf.

    Gudinas -  23 06 14 + prenumerata 2025

    (0)

    Dėmesio! Atsakomybė už komentarų turinį tenka patiems komentuotojams.

    Komentuokite atsakingai, gerbkite kitų nuomonę.

    Norėdami parašyti savo nuomonę – prisijunkite.

    Apklausa
    Kiek jūsų ūkyje yra nuosavos ir nuomojamos žemės?
    Visos apklausos