Paryžius / Kaunas. Neaiški ekonominė padėtis ir toliau visame pasaulyje plintantis koronavirusas tarptautinių žemės ūkio parodų organizatorius verčia keisti planus ir renginiams numatyti kitas datas. Kompromisų ieškoti verčia ir technikos gamintojų sprendimai jose nedalyvauti.
Tarptautinės žemės ūkio parodos SIMA organizatoriai pranešė, kad šių metų lapkritį Paryžiuje (Prancūzija) planuota surengti paroda neįvyks. Renginio datos šiemet keistos jau kelis kartus. Iš pradžių dėl pandemijos ji buvo nukelta į kitų metų vasarį. Neapibrėžtumas dėl COVID-19 pandemijos nulėmė tai, kad organizatoriai parodą vėl nukėlė – šį kartą net į 2022 metų lapkritį. Skelbiama, kad nauja parodos data yra 2022 m. lapkričio 6–10 dienos.
SIMA organizatorių sprendimą atidėti parodą remia ir Prancūzijos žemės ūkio technikos bei įrangos gamintojai – „Sulky-Sky Agriculture“, „Kuhn Group“ ir kiti. Prancūzijos parodoje nebūtų dalyvavusi ir amerikiečių kompanija „John Deere“, kuri dar vasaros gale priėmė sprendimą iki 2021 m. spalio pabaigos nedalyvauti nė vienoje tarptautinėje parodoje Europoje ir NVS šalyse. Vietoje įprastų renginių, rinkodaros tikslams įgyvendinti įmonė vis plačiau taiko skaitmenines ir nuotolines technologijas informacijai viešinti ir skleisti.
Kompanijos atstovai pasisako apie būtinybę rengti diskusijas, kaip apskritai turėtų būti organizuojamos pagrindinės Europos žemės ūkio parodos, koks turėtų būti jų dažnumas, lokalizacija ir formatas.
Apie keičiamas įprastines tarptautinės žemės ūkio parodos EIMA datas ir naują jos formatą organizatoriai pranešė dar pavasarį, pandemijos įkarštyje. Tradiciškai kas antrus metus Bolonijoje (Italija) vykstančios parodos organizatoriai priėmė sprendimą renginį perkelti į 2021 m. vasario 3–7 dienas, o parodos dienomis (šių metų lapkričio 11–15 d.) pristatyti skaitmeninę jos peržiūrą.
Beje, kitų metų vasarį planuojamoje rengti EIMA parodoje nusprendė nedalyvauti ne tik „John Deere“, daugiau kaip metams sustabdžiusi visus pasirodymus gyvuose renginiuose, bet ir AGCO korporacija.
„Nors EIMA daugelį metų buvo reikšminga mūsų rinkodaros plano dalis, mes stabdome savo dalyvavimą šioje parodoje, atsižvelgdami į vis dar sparčiai plintančią koronaviruso pandemiją“, – spaudos pranešime sakė Torstenas Dehneris (Torsten Dehner), AGCO vyresnysis viceprezidentas ir generalinis direktorius Europoje bei Viduriniuose Rytuose.
Atsižvelgdami į esamą situaciją, pagrindiniai AGCO prekės ženklai Europos ir Viduriniųjų Rytų regione „Valtra“, „Fendt“ ir „Massey Ferguson“ spartina savo skaitmeninį įsitraukimą ir bendravimą su klientais, siūlo nuotolinius naujienų pristatymus virtualioje erdvėje. Taip technines naujienas liepą pristatė įmonė „Massey Ferguson“, rugpjūtį – „Valtra“, spalį – „Fendt“. Be to, siūlomi ir virtualūs turai.
Beje, dėl COVID-19 šiais metais buvo atšaukta ir 25-ąjį jubiliejų turėjusi minėti paroda „Ką pasėsi“ mūsų šalyje, viliantis ją surenti kitų metų pavasarį. Parodų dalyviai ir lankytojai gyvai nesusitiks ir rudenį VDU Žemės ūkio akademijoje Kaune rengiamoje tarptautinėje inovacijų ir sprendimų regionų plėtrai skirtoje parodoje „Inno panorama“, kuri šiandien startuoja virtualioje erdvėje.
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
„Metų traktorius 2025“: nuo galingiausio masinės gamybos traktoriaus iki elektrinio
2024-11-11 -
Sodybose traktorius vis dažniau keičia keturračiai
2024-10-29 -
Lenkiškų traktorių gamyklą įsigijo ukrainiečių valdomas verslas
2024-10-28
Skaitomiausios naujienos
-
Nustatyti tiesioginių išmokų dydžiai už 2024 metus
2024-11-15 -
Žemdirbiai galės įsigyti besiribojančią žemės ūkio paskirties žemę
2024-11-13 -
Skelbiami nauji pelkių ir natūralių pievų žemėlapiai
2024-11-08
(0)