Nuo rugsėjo 1 d. didžiausi elektros energijos vartotojai galės patys pasirinkti, iš kurio tiekėjo pirkti elektros energiją savo namams. Drauge su atsiradusia konkurencija vartotojai turi laisvę rinktis, tačiau šis apsisprendimas ne toks paprastas, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Interneto ir televizijos paslaugų tarpininkai „myPlan“ pirmieji žengia į elektros tiekimo tarpininkavimo rinką ir buria visus pagrindinius elektros tiekimo rinkos žaidėjus po vienu stogu.
Lietuva nuo šių metų prisijungia prie daugumos Europos Sąjungos šalių, kuriose visi vartotojai gali pasirinkti sau tinkamiausią elektros energijos tiekėją. Palaipsniui iki 2023-iųjų nebeliks monopolinių visuomeninio tiekėjo paslaugų, o vartotojai turės galimybę išsirinkti ekonomiškiausią ir geriausiai jų poreikius atitinkantį elektros tiekėją. Nemokamai išrinkti labiausiai vartotojui tinkantį pasiūlymą padės „myPlan“ paslauga.
Pastaruosius penkerius metus „myPlan“ atstovavo populiariausius interneto bei televizijos tiekėjus Lietuvoje. Pernai įmonė užsitikrino rinkos lyderio poziciją įsigijusi pagrindinį konkurentą „DeguDegu“ ir šiai dienai yra vienintelis ilgametę patirtį turintis klientų aptarnavimo centras, teikiantis televizijos ir interneto paslaugų pasirinkimo paslaugas ir konsultacijas vieno langelio principu. Tokiu pačiu principu „myPlan“ siūlys vartotojui išsirinkti ir elektros energijos tiekėją, todėl skambutis įmonės konsultantų komandai pakeis ilgas tiekėjų paieškas ir individualių užklausų rengimą.
„Šis žingsnis – tai natūralus įmonės plėtros etapas. Atėjo laikas plėsti paslaugų spektrą, tad matydami rinkos poreikį, kitų šalių praktiką ir turėdami svarią klientų aptarnavimo bei konsultavimo patirtį renkantis iš kelių tiekėjų, o taip pat solidžią jų bazę visoje Lietuvoje, nusprendėme investuoti šia kryptimi ir plėsti savo pajėgumus. Jaučiame stiprų mūsų klientų pasitikėjimą, todėl liberalizavus elektros rinką nusprendėme judėti šia linkme taip pat patogiai jiems pasiūlydami naujas paslaugas“, – sako „myPlan“ vadovas Artūras Meškelė.
Įmonė kasmet fiksuoja 100 proc. augimą, o plečiant paslaugų paketą tikisi augti dar sparčiau. „Jau dabar matome susidomėjimą šia paslauga – kas penktas klientas, šiuo metu besidomintis interneto ir televizijos planais, domisi ir elektros tiekimo paslaugomis“, – sako A. Meškelė.
Šiuo metu „myPlan“ pardavimų komandoje dirba 10 žmonių, tačiau plečiant savo paslaugų paketą numatoma didinti ir komandos apimtį tiek samdant darbuotojus, tiek pasitelkiant išorinius partnerius. Įmonės vadovas atskleidžia, kad rudens pradžiai ruošiama 50 konsultantų komanda, kuri teiks konsultacijas elektros tiekėjo pasirinkimo klausimais ir dirbs pagal įmonei įprastą ir didžiausiems interneto, televizijos rinkos žaidėjams „Telia“, „Cgates“, „Bitė“ ir kt. priimtiną klientų aptarnavimo standartą.
Pasak „myPlan“ vadovo, didžiausio naujų klientų antplūdžio įmonė tikisi rudens pradžioje – rugsėjo pirmąją visi nepriklausomi elektros tiekėjai bus pateikę informaciją apie savo paslaugų paketus, tuomet pilna apimtimi startuos ir naujoji „myPlan“ paslauga. Iki tol įmonė konsultuoja bendrais elektros tiekėjų pasirinkimo klausimais savo internetiniame puslapyje ir renka užklausas tų, kurie norėtų pirmieji gauti rinkoje esančius pasiūlymus vos jiems pasirodžius.
Meškelės teigimu, atsiradusi konkurencija elektros tiekimo rinkoje, vartotojui suteikia laisvę pasirinkti ekonomiškiausią, geriausiai jo poreikius atitinkantį elektros tiekėją, o kartu kelia ir daug klausimų.
„Bendraudami su elektros energijos tiekėjais jau dabar matome, jog šie kryptingai dirba, kad pasiūlytų vartotojui kuo palankesnes sąlygas. Tačiau kiekvienas iš jų orientuojasi į klientą su skirtingomis stiprybėmis ir vertės pasiūlymais, todėl skirsis kainodaros modeliai bei siūlomos pridėtinės vertės, tad ir apsispręsti klientui nebus taip paprasta, juolab, kad anksčiau to daryti nereikėjo. Klientai susidurs su visa jiems nauja vartotojo patirtimi. Tam esame mes, kurie jau kurį laiką gilinasi į šios rinkos niuansus, tiekėjų formuojamus pasiūlymus, kad galėtume padėti vartotojui pirmiausia išsigryninti jo poreikius ir pasiūlyti juos geriausiai atitinkantį pasiūlymą. Todėl šiuo atveju mūsų nešališkumas ir veikimas vieno langelio principu bus reikšminga pagalba elektros energijos vartotojams“, – sako „myPlan“ vadovas.
Šiuo metu Lietuvoje elektros tiekėjais užsiregistravę per 70 įmonių. Tačiau A. Meškelės teigimu, elektros energiją galutiniam vartotojui tieks ne visi. „Mes kruopščiai analizuojame tiekėjus, todėl bendradarbiausime tik su patikimais ir galinčiais užtikrinti kokybiškas paslaugas“, – sako įmonės vadovas.
Jis pabrėžia, kad tokia paslauga vartotojui nieko nekainuos. „Kaip interneto ar televizijos pasirinkimo atveju, už paslaugą sumoka kliento pasirinktas tiekėjas. Taip yra todėl, kad mes iš esmės atliekame įmonės vidaus konsultantų darbą – padedame sudaryti sutartis, konsultuojame visais su paslauga susijusiais klausimais. Tuo pačiu įsiklausome į tiekėją, gilinamės į jo sprendimus taip užtikrindami geriausią vartotojo patirtį, už kurią gauname atlygį“, – pasakoja A. Meškelė.
Iki šių metų gruodžio 10 dienos elektros tiekėją turės pasirinkti gyventojai, sunaudojantys daugiau nei 5000 kWh per metus. Tokį elektros kiekį paprastai suvartoja didelės šeimos, turinčios nuosavus namus ar didelius butus, naudojančios daug energijos reikalaujančius įrengimus – kondicionierius, vandens šildytuvus, grindinį šildymą, pirtį ir pan. Vėlesniais etapais savo tiekėją turės rinktis ir mažiau elektros naudojantys vartotojai, tačiau visi norintys tą gali padaryti jau dabar.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Prezidentas siūlo daugiau lėšų skirti rajonų keliams
2024-11-22 -
Už žemę dar liko sumokėti beveik 17 milijonų
2024-11-15 -
Prancūzijos įmonė tapo vienintele „Roquette Amilina“ akcininke
2024-11-14
Skaitomiausios naujienos
-
Nustatyti tiesioginių išmokų dydžiai už 2024 metus
2024-11-15 -
Žemdirbiai galės įsigyti besiribojančią žemės ūkio paskirties žemę
2024-11-13 -
Skelbiami nauji pelkių ir natūralių pievų žemėlapiai
2024-11-08
(0)