Vašingtonas. Teigiama, kad dirbtinės mėsos rinka kasmet augs 8 proc., o 2020 m. jos vertė sudarys 5,2 mlrd. JAV dolerių. Mėsą primenantis produktas, sukurtas iš žirnių baltymų, mielių ekstrakto ir kokosų aliejaus artimiausiu metu pasirodys prekybos tinklo „Safeway" parduotuvėse.
Vadinamuosius dirbtinės mėsos produktus gaminanti kompanija „Beyond Meat", kurią finansuoja Bilas Geitsas (Bill Geyts), planuoja gamybos plėtrą ir produkcijos populiarinimą, rašo „Business Insider".
Iki šiol „Beyond Meat" gaminamų mėsainių galima buvo paragauti vos keliuose Vakarų Kranto restoranuose ir parduotuvėse. Dabar įmonė turi galimybę pasiekti platesnę auditoriją - gaminių bus galima įsigyti 280 parduotuvių. Anot kompanijos atstovų, tai žingsnis keičiant vartotojų suvokimą apie tai, ką turėtume vadinti mėsa.
„Beyond Meat" siekia sukurti produktą, kurio skonis ir struktūra neleistų jo atskirti nuo tikros mėsos. Gaminant mėsainius naudojami džiovinti burokėliai, įvairios sultys. Vartotojams siūlomi mėsainiai parduodami supakuoti po 2 vienetus, pakuotės kaina - beveik 6 JAV doleriai, t. y. 2 kartus brangesnė nei tradicinis jautienos mėsainis.
Rinkos tyrimų kompanijos „Allied Market Research" duomenimis, dirbtinių mėsos produktų rinka kasmet augs 8,4 proc., o iki 2020 m. sudarys 5,2 mlrd. JAV dolerių. Produkcija vis labiau panašėja į tikrą mėsą, o apklausos rodo, kad du trečdaliai amerikiečių norėtų jos paragauti.
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Prancūzai protestuoja prieš prekybos susitarimą
2024-11-18 -
Vokietija tampa priklausoma nuo gyvų paršelių importo
2024-11-07 -
ES žemės ūkio subsidijos pildo milijardierių kišenes?
2024-11-06
Skaitomiausios naujienos
-
Nustatyti tiesioginių išmokų dydžiai už 2024 metus
2024-11-15 -
Žemdirbiai galės įsigyti besiribojančią žemės ūkio paskirties žemę
2024-11-13 -
Skelbiami nauji pelkių ir natūralių pievų žemėlapiai
2024-11-08
(0)