
Vašingtonas. Teigiama, kad dirbtinės mėsos rinka kasmet augs 8 proc., o 2020 m. jos vertė sudarys 5,2 mlrd. JAV dolerių. Mėsą primenantis produktas, sukurtas iš žirnių baltymų, mielių ekstrakto ir kokosų aliejaus artimiausiu metu pasirodys prekybos tinklo „Safeway" parduotuvėse.
Vadinamuosius dirbtinės mėsos produktus gaminanti kompanija „Beyond Meat", kurią finansuoja Bilas Geitsas (Bill Geyts), planuoja gamybos plėtrą ir produkcijos populiarinimą, rašo „Business Insider".
Iki šiol „Beyond Meat" gaminamų mėsainių galima buvo paragauti vos keliuose Vakarų Kranto restoranuose ir parduotuvėse. Dabar įmonė turi galimybę pasiekti platesnę auditoriją - gaminių bus galima įsigyti 280 parduotuvių. Anot kompanijos atstovų, tai žingsnis keičiant vartotojų suvokimą apie tai, ką turėtume vadinti mėsa.
„Beyond Meat" siekia sukurti produktą, kurio skonis ir struktūra neleistų jo atskirti nuo tikros mėsos. Gaminant mėsainius naudojami džiovinti burokėliai, įvairios sultys. Vartotojams siūlomi mėsainiai parduodami supakuoti po 2 vienetus, pakuotės kaina - beveik 6 JAV doleriai, t. y. 2 kartus brangesnė nei tradicinis jautienos mėsainis.
Rinkos tyrimų kompanijos „Allied Market Research" duomenimis, dirbtinių mėsos produktų rinka kasmet augs 8,4 proc., o iki 2020 m. sudarys 5,2 mlrd. JAV dolerių. Produkcija vis labiau panašėja į tikrą mėsą, o apklausos rodo, kad du trečdaliai amerikiečių norėtų jos paragauti.
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Protestuojantys ūkininkai užėmė du Kretos oro uostus
2025-12-10 -
JAV ūkininkai, nukentėję nuo prekybos ir muitų politikos, gaus 12 mlrd. dolerių paramą
2025-12-09 -
Latvija laikinai mažina PVM daliai maisto produktų
2025-12-04
Skaitomiausios naujienos
-
Leido parduoti mažus dirbamos valstybinės žemės plotus
2025-12-12 -
Kas turi pirmumo teisę į žemės nuomą?
2025-11-26 -
Daugiamečių pievų rebusas – ar paprastesni reikalavimai išpančios ūkininkų rankas
2025-11-18


(0)