


Kanbera. Australijos organizacija, tiekianti ūkininkų produkciją vartotojams tiesiai į namus, vykdo reklamos kampaniją, siekdama sustabdyti vadinamąjį urbanistinį ūkininkavimą ir paskatinti pirkti profesionalių ūkininkų produkciją.
Trys nauji reklaminiai skelbimai parodijuoja agrarinę veiklą miestuose. „Australian Farmers Direct" pradėjo daugiakanalę kampaniją, siekdama parodyti šeimoms, kuo maisto prekių parduotuvė naudinga ūkininkams.
Kaip informuoja Cityfarmer.info, Kampanija apima reklamą televizijoje, reklamines skelbimų lentas ir pabrėžia Australijos ūkininkų palaikymo svarbą bei pašiepia šiuo metu miestuose populiarią tendenciją užsiimti urbanistiniu ūkininkavimu.
Organizacijos rinkodaros direktorius Peteris Bekeris (Peter Bakker) teigia, kad kampanijos tikslas - sumažinti asmenų, užsiimančių ūkininkavimu namuose, skaičių ir paskatinti pirkti tikrų ūkininkų produkciją.
Kampanija taip pat supažindina su ką tik veiklą pradėjusia produkcijos pardavimo svetaine „The General Store", kurios klientai gali nusipirkti maisto prekių tiesiogiai per „Australian Farmers direct" ir „atsisveikinti su prekybos centru".
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Australijos žemės ūkio magnatas valdo 9,5 mln. ha
2025-10-21 -
Melagingos žinutės kaina: iš ūkininko lauko dingo 150 t bulvių
2025-10-21 -
Brangstanti žemės ūkio technika verčia keisti strategijas
2025-10-16
Skaitomiausios naujienos
-
Išmokų nematysi, jei gausi pensiją?
2025-10-17 -
Keturių vikšrų XXL traktorius Lietuvos laukuose
2025-09-26 -
Po didinamuoju stiklu – traktorių ir kitų žemės ūkio mašinų registracija
2025-10-09
(0)