


Kanbera. Australijos organizacija, tiekianti ūkininkų produkciją vartotojams tiesiai į namus, vykdo reklamos kampaniją, siekdama sustabdyti vadinamąjį urbanistinį ūkininkavimą ir paskatinti pirkti profesionalių ūkininkų produkciją.
Trys nauji reklaminiai skelbimai parodijuoja agrarinę veiklą miestuose. „Australian Farmers Direct" pradėjo daugiakanalę kampaniją, siekdama parodyti šeimoms, kuo maisto prekių parduotuvė naudinga ūkininkams.
Kaip informuoja Cityfarmer.info, Kampanija apima reklamą televizijoje, reklamines skelbimų lentas ir pabrėžia Australijos ūkininkų palaikymo svarbą bei pašiepia šiuo metu miestuose populiarią tendenciją užsiimti urbanistiniu ūkininkavimu.
Organizacijos rinkodaros direktorius Peteris Bekeris (Peter Bakker) teigia, kad kampanijos tikslas - sumažinti asmenų, užsiimančių ūkininkavimu namuose, skaičių ir paskatinti pirkti tikrų ūkininkų produkciją.
Kampanija taip pat supažindina su ką tik veiklą pradėjusia produkcijos pardavimo svetaine „The General Store", kurios klientai gali nusipirkti maisto prekių tiesiogiai per „Australian Farmers direct" ir „atsisveikinti su prekybos centru".
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Stipriausi per dešimtmetį šalčiai pakenkė sodams Turkijoje
2025-04-16 -
JAV Velykos – tebesitęsiančios kiaušinių krizės fone
2025-04-15 -
Amerikiečiai užsimojo stipriau riboti dronų skraidymą kaimuose
2025-04-14
Skaitomiausios naujienos
-
Saulės elektrinės nukenčia vis dažniau
2025-04-01 -
Gazolio naudojimas ūkyje: nusižengimų beveik nerasta
2025-03-31 -
ŽŪM pritaria siūlymui parduoti valstybinę žemės ūkio paskirties žemę
2025-04-16
(0)