


Paryžius. Vienas didžiausių prekybos tinklų Prancūzijoje nutarė žiemos viduryje nebeprekiauti beskonėmis, ne sezono metu užaugintomis braškėmis, pirmenybę teikiant vietos produkcijai.
Prekybos tinklas „Carrefour“ pranešė, kad atlieka griežtą uogų asortimento peržiūrą, ir pirmiausiai bus atsisakyta ne sezono laiku tiekiamų braškių.
„Mano pirmasis sprendimas šiais metais - dėl uogų asortimento. Sausį iš mūsų parduotuvių pašaliname ne sezono metu parduodamas braškes“, - sako naujasis „Carrefour“ šviežių produktų vadovas Jonas Alarkonas (Ioann Alarcon).
Jo teigimu, yra daugybė kitų rūšių uogų ir vaisių, tokių kaip citrusiniai, kiviai ar obuoliai, o ne sezono metu užaugintos braškės neturi jokio skonio.
„Techniškai rinkoje braškių galima rasti ištisus metus. O Prancūzijoje šių uogų sezonas yra kovo-spalio mėnesiais. Sausį darome pertrauką, nes norime pateikti klientams geresnės kokybės produktus principu „sezonas = kokybė“, ir tai bus mūsų strategijos pagrindas“, - aiškina jis.
Prekybos tinklas siekia, kad klientai žinotų sezoninio maisto svarbą ir daugiau dėmesio skirtų prancūziškiems vietiniams vaisiams. Į tinklo lentynas braškės grįš vasario viduryje, kai subręsta pirmosios ispaniškos uogos, o pavasarį - ir prancūziškos.
Dabar Prancūzija vis dažniau populiarina sezoninius vietinius vaisius ir daržoves, o ne importuotus ar dirbtinai neįprastu laiku užaugintus šiltnamiuose, rašo portalas hortidaily.com.
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Trumposios maisto tiekimo grandinės galėtų mažinti maisto švaistymą
2025-03-25 -
Kai kuriems maisto produktams siūlo taikyti 5 proc. PVM
2025-03-24 -
Kas pamaitins turistus kaime?
2025-03-17
Skaitomiausios naujienos
-
Siūlo drausti derlingoje žemėje statyti saulės elektrines
2025-03-19 -
Saulės elektrinės nukenčia vis dažniau
2025-04-01 -
Gazolio naudojimas ūkyje: nusižengimų beveik nerasta
2025-03-31
(0)