


Paryžius. Vienas didžiausių prekybos tinklų Prancūzijoje nutarė žiemos viduryje nebeprekiauti beskonėmis, ne sezono metu užaugintomis braškėmis, pirmenybę teikiant vietos produkcijai.
Prekybos tinklas „Carrefour“ pranešė, kad atlieka griežtą uogų asortimento peržiūrą, ir pirmiausiai bus atsisakyta ne sezono laiku tiekiamų braškių.
„Mano pirmasis sprendimas šiais metais - dėl uogų asortimento. Sausį iš mūsų parduotuvių pašaliname ne sezono metu parduodamas braškes“, - sako naujasis „Carrefour“ šviežių produktų vadovas Jonas Alarkonas (Ioann Alarcon).
Jo teigimu, yra daugybė kitų rūšių uogų ir vaisių, tokių kaip citrusiniai, kiviai ar obuoliai, o ne sezono metu užaugintos braškės neturi jokio skonio.
„Techniškai rinkoje braškių galima rasti ištisus metus. O Prancūzijoje šių uogų sezonas yra kovo-spalio mėnesiais. Sausį darome pertrauką, nes norime pateikti klientams geresnės kokybės produktus principu „sezonas = kokybė“, ir tai bus mūsų strategijos pagrindas“, - aiškina jis.
Prekybos tinklas siekia, kad klientai žinotų sezoninio maisto svarbą ir daugiau dėmesio skirtų prancūziškiems vietiniams vaisiams. Į tinklo lentynas braškės grįš vasario viduryje, kai subręsta pirmosios ispaniškos uogos, o pavasarį - ir prancūziškos.
Dabar Prancūzija vis dažniau populiarina sezoninius vietinius vaisius ir daržoves, o ne importuotus ar dirbtinai neįprastu laiku užaugintus šiltnamiuose, rašo portalas hortidaily.com.
MŪ inf.
Taip pat šia tema skaitykite
-
Maisto kainos pasaulyje: ramus rugpjūtis su staigmenomis
2025-09-08 -
NKP ženklas rodo atsakingą gamintoją ir kokybišką produktą
2025-09-04 -
Japonai dairosi į Lietuvą – vietos perdirbėjams teks susispausti?
2025-08-21
Skaitomiausios naujienos
-
Pakruojo r. oficialiai užfiksuotas žieminių kviečių rekordas
2025-08-25 -
Pakeisti išmokų dydžiai už 2024 m. deklaruotus plotus
2025-09-11 -
I. Hofmanas atskleidė, kas siūlė savą žmogų skirti ŽŪDC vadovu
2025-09-05
(0)